piątek, 12 września 2014

MOJA KOLEKCJA PERFUM

Mam na głowie dużo spraw do załatwienia w związku z pójściem do weekendowej szkoły. Szczegóły na ten temat zdradzę Wam w innym poście :). Dzisiaj złożyłam już ostatnie niezbędne dokumenty i czekam do 27-go na pierwsze zajęcia. Kolejną sprawą było wynajęcie mieszkania w mieście gdzie studiuję dziennie, no i wczoraj udało mi się znaleźć piękne mieszkanie, wraz z idealną lokalizacją. Byłam bardzo szczęśliwa tym bardziej, że bardzo długo zajęło mi szukanie 'gniazdka'. Jak widzicie dzieje się u mnie dużo, ale mam nadzieję już teraz znajdę więcej czasu aby dla Was pisać.
Przychodzę dzisiaj do Was z moją nie za dużą, ale jakże cudowną, kolekcją perfum. Perfumy to moje małe zboczenie, uwielbiam ładnie pachnieć szczególnie dla mojego M. ;) Zdaję się praktycznie na niego w wyborze zapachów, gust ma świetny, poza tym to on powinien czuć ten zapach, a nie ja. Jeden z flakoników który Wam dzisiaj przedstawię jest właśnie prezentem od M.
Jeszcze jedna bardzo ważna kwestia. Nie mam swojego ulubionego zapachu ever. Jakiej perfumy używam zależy od tego jaki mam humor, od pory roku, czy też nawet pory dnia, bo na wyjścia wieczorne lubię mocne zapachy.



Beyonce Heat Rush

Ta wersja przypadła mi do gustu najbardziej. Uwielbiam ten zapach latem, zimą jest dla mnie nie do zniesienia.
Trzy słowa które kojarzą mi się z tymi perfumami: słońce, egzotyczna plaża, radość.

Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty głowy: wiśnia, czerwona pomarańcza, owoc pasji
Nuty serca: hibiskus, orchidea, kwiat mango,
Nuty bazy: drzewo tekowe, piżmo, ambra




Britney Spears Midnight Fantasy

To właśnie te perfumy które dostałam od M. Dostałam je na gwiazdkę i właśnie idealnie sprawdzają się właśnie tą porą roku, a także jesienią. Jest to wieczorowy zapach ale bardzo słodki. Nie każdemu będzie się podobał.
Trzy słowa które kojarzą mi się z tymi perfumami: romantyczny wieczór, oczywiście mój M. , bajkowy zapach

Kategoria: owocowo - kwiatowa

Nuty głowy: czarna czereśnia, malina, śliwka
Nuty serca: orchidea, irys, frezja
Nuty bazy: amber, piżmo, wanilia



Lady Gaga The Fame Black Fluid

Te perfumy dostałam w prezencie, ale sama wybrałam zapach. Używam ich przeważnie jesienią i zimą. Jest to bardzo kontrowersyjny zapach, jak sama Lady Gaga. Same perfumy są w kolorze czarnym, ale nie barwią ubrań czy skóry.
Trzy słowa które kojarzą mi się z tymi perfumami: ekstrawagancja, kontrowersja (głownie kadziło jako nuta bazy), elegancja

Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty głowy: belladonna, morela, 
Nuty serca: miód, szafran, orchidea tygrysia, jaśmin sambac, 
Nuty głowy: kadzidło



Rihanna Rouge

Jest to próbka (15ml) która dostała moja mama w ekskluzywnej perfumerii w Szwecji (coś jak u nas Douglas, Sephora). Byłam w szoku, bo u nas dostać taką 'próbkę' to graniczy z cudem. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam. Sam zapach jest ładny, ale w flakoniku. Na skórze jest dość duszący, nie wiem może na zimowe wieczory będzie odpowiedni. Dam Wam znać, oby jak najpóźniej!
Trzy słowa które kojarzą mi się z tymi perfumami: wanilia, piękno i klasa Rihanny, nocne życie

Kategoria: orientalno - owocowa

Nuty głowy: kwiat cytryny, cyklamen
Nuty serca: jaśmin, róża, śliwka, zamsz
Nuty bazy: piżmo, nuty drzewne, ambra, paczula, wanilia



Dolce & Gabbana The One Desire

Również prezent, ale od taty który ma niebanalny gust. Zawsze wybierze coś idealnego. Perfumy ewidentnie czekają na zimowe wieczory. Są ciężkie ale jakże piękne. Lekko słodkie, nie duszące. Jestem w nich zakochana i nie mogę się doczekać kiedy będę ich używać.
Trzy słowa które kojarzą mi się z tymi perfumami: moja mama (miała tą zwykłą wersję), elegancja, piękna kobieta na czerwonym dywanie

Kategoria: owocowo - kwiatowa

Nuty głowy: bergamotka, mandarynka, liczi, konwalia
Nuty serca: tuberoza
Nuty bazy: drzewo sandałowe, wanilia, karmel, ambra



Calvin Klein In2U

Na koniec moja perełka! Znacie już tę perfumę z moich ulubieńców sierpnia <klik>. Idealny zapach na dzień, słodki ale przebija gdzieś tam cytrusowa nutka świeżości więc idealnie sprawdza się latem.
Trzy słowa które kojarzą mi się z tymi perfumami: orzeźwienie, lato, fun!

Kategoria: owocowo - kwiatowa

Nuty głowy: sycylijska bergamotka, różowy grejpfrut, liście czerwonej porzeczki
Nuty serca: orchidea, kaktus
Nuty bazy: czerwony cedr, ambra, wanilia



A Wy miałyście któryś z tych zapachów? Może kilka? Jaka jest Wasza ulubiona perfuma? Czekam na komentarze! :)

11 komentarzy:

  1. Same gwiazdy na początek :D Calvin Klein nie jest mi obcy. :) Jestem bardzo ciekawa tych z Lady Gagi ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo takie wpisy! :-) Nie miałam żadnego z Twoich flakonów i części z nich nie znam.
    Ulubione perfumy - mam kilka i ostatnio zaczęłam je pokazywać (tak kolejno).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja, same perełki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tez takie na co dzień Avonowskie ale o nich będzie osobny post ;)

      Usuń
  4. Widzę wiele perfum gwiazd :) Ja nie przepadam za takimi. Nie wiem jak pachną, bo nigdy ich nie miałam, ale patrząc na nuty zapachowe to przeważnie nie odpowiadają mi nuty bazy :) Nie lubię słodkich zapachów. Ale flakoniki mają przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zauważyłam to robiąc post :) teraz mam chrapkę na Prada Candy ale to może bliżej urodzin... :) będzie okazja żeby zrobić sobie prezent :D

      Usuń
  5. Black fluid i CK są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna kolekcja :) ja też bardzo lubię perfumy, niestety jeszcze nie mogę sobie pozwolić na droższe, więc stawiam teraz na tanie mgielki i wody toaletowe, słabo pachnące, ale ładnie i spryskuję się nimi wielokrotnie w ciągu dnia. Myślę, że takie rozwiązanie jest w porządku, dla osób, które jeszcze nie utrzymują się same i mają nie wielkie zasoby gotówki. :) Ale już marzę, jaki flakonik perfum kupię sobie pierwszy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne flakoniki ale zapachów nie znam.

    OdpowiedzUsuń