środa, 24 września 2014

Pomóż wybrać kolor hybryd!

Dziewczyny! A może i chłopaki... :) Dzisiaj pościk tak na szybko, a mianowicie chciałabym się Was poradzić. W związku iż moje paznokcie pokochały hybrydy - portfel niekoniecznie - postanowiłam zainwestować w domowy sprzęt właśnie do hybryd. Pewnie będę obsługiwać też mamę, a w przyszłości znajome i może nieznajome, bo jak już wiecie idę do policealnej szkoły - technik usług kosmetycznych. Szkoła jest darmowa, a ja kocham wszystko co darmowe :D a tak serio, mam dzisiaj świetny humor, są mojej mamy urodziny, a zaraz gonie po resztę prezentu. Szkołę traktuję jako zabawę nie wiążę swojej przyszłość z kosmetologią tylko i wyłącznie. Plany jakieś mam, ale to kiedy indziej, bo właśnie zauważyłam, że post staje się nie na temat.
Tak więc, mam dylemat co do kolorów hybryd. Na start zakupie tylko pięć, bo aktualnie bogaczem nie jestem. Idą studia i mnóstwo wydatków...
Postanowiłam zamówić hybrydy Cosmetics Zone, swoją drogą może któraś z Was używała? Jakieś opinie? Ja przeczytałam o nich wiele dobrego, a w dodatku cena też jest świetna. Nie stać mnie na Indigo, czy Mistero Milano. Wklejam grafiki z wszystkimi dostępnymi kolorami, od razu wystrzegam się kolorów połyskujących, tzw. perłowych (fuj). :)

Do dzieła dziewczynki, pomóżcie! Każda z Was niech napisze pięć swoich ulubieńców, ja postaram się jakoś to później zebrać w kupę i przeanalizować.

Z góry dziękuję!



















18 komentarzy:

  1. 057, PST3 pastel, 053, 027, 048 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne kolorki, aż ciężko wybrać... no ale jak trzeba to trzeba. Oto moi ulubieńcy:
    - PST3
    - PST15
    - 013
    - 023
    - 048
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo! Nie mogłabym się zdecydować! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory, które wpadły mi w oko najbardziej to 004, PST17, NEON1, 048 i 008 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 088, 027, NEON6, 033 i 085. To taka podstawa wg mnie. ;] Ale ja uwielbiam niebieski, także... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D z niebieskiego zamówię ale jakiś pastel :)

      Usuń
  6. O matko ile ich jest, wszystkie piękne!
    No ale ok naj to : 006, neon 2, pst13, pst3, 011

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są przepiękne. Mi wpadły w oko : 019,162, NEON6, MET15, PST7

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężki wybór, no ale... 144, PST5 Pastel, 123, PST2 Pastel, 011 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne kolory! Gdybym miała teraz wybrać pięć kolorów to zdecydowałabym się na 053, 048, 020, PST3,PST5 - tak pod jesień ;) aaa i 013 jeszcze ewentualnie ;)
    a później stopniowo dokupowała poszczególne kolory, które mi się jeszcze podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam i nie wiem jak wyglądają na paznokciach ale podobają mi się:
    092, 144, 048, PST1 ;)

    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje typy PST 4, 013, 016, PST 13, 162 Cudeńka

    OdpowiedzUsuń