wtorek, 16 września 2014

Pomysł na prezent #1

Wybieram się dzisiaj na urodziny i pomyślałam, że mogę zrobić dla Was coś pożytecznego z tej okazji. Nie będzie to częsty cykl, ale przy każdym zakupie jakiegoś prezentu będę tworzyć tematyczne posty, właśnie na ten temat. Myślę, że kupić idealny prezent jest zmorą dla każdej osoby (no chyba, że mamy narzucone z góry co kupić). W tych postach będę starała przedstawić Wam prezenty, które ja wybieram, czym się kieruję i jak zbieram 'wywiad' na temat wymarzonego prezentu.

Tym razem wybieram się na urodziny do mamy mojego M. Jest to bardzo przemiła osoba z którą mam świetny kontakt dlatego też postanowiłam, że nie będzie to zwykły kwiatek i czekoladki. Długo myślałam nad odpowiednim prezentem, podpytywałam M. co mama chciałaby dostać ale ostatecznie musiałam poradzić sobie sama. Wybrałam się do kilku sklepów z pięknym szkłem, zastawami i innym wyposażeniem domowym. Moim oczom ukazała się piękna szkatułka na herbatę (napis na to wskazywał), chociaż równie dobrze mogłaby być bez niego. Od razu przypomniało mi się, że kiedy bym nie była to przeważnie proponowaną mam 'fikuśną' aromatyczną herbatkę. Szkatułka pod pachę i popędziłam do sklepu z kawą i herbatą na wagę. Wybór jest ogromny, nie wiedziałam co wąchać, a przede wszystkim co wybrać. Postawiłam na 3x kawa, 3x herbata zielona, 3x czarna i 3x owocowa. Do każdej z przegródek zmieściło się po 5 dag. Cena herbaty to 10-12 zł za 10 dag, natomiast kawy ok. 16 zł za 10 dag - nie pamiętam, a paragon już niestety wylądował w koszu.
Jak to przepięknie pachnie! Miałam troszkę ułatwiony wybór bo kilka herbat z tego sklepu miałam okazję pić. Zapach zapachem, ale nazwy zwalają z nóg. Przepiękne, niektóre idealnie pasują do dane zapachu, który ulatnia się ze słoja. Takim zapachem, który najbardziej utkwił mi w pamięci, to kawy pod nazwą "Paryż nocą" - cudo! Przenosi nas w tamtejsze otoczenie, jeśli ktokolwiek, kiedykolwiek widział chociaż na zdjęciu Paryż nocą, przy tym zapachu ten obrazek widnieje nam przed oczami.

Zapraszam do oglądnięcia zdjęć, jak to wszystko się prezentuje. Jeśli chodzi o samo opakowanie prezentowe, nie wysiliłam się za bardzo. Stwierdziłam, że zwykła kokardka ze wstążki będzie w sam raz.






10 komentarzy:

  1. świetny prezent i co najlepsze mamie mojego chłopaka też by się spodobało:) wezmę pod uwagę, gdy będę robiła prezenty na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prezent, moja mama dostała podobny zestaw od mojego chłopaka i była bardzo zadowolona :) Ja w ubiegły weekend byłam na urodzinach jego mamy i kupiłam jej kominek ceramiczny do olejków i zestaw zapachowych olejków + podgrzewacze - ona lubi zapachowe świeczki, a takiego kominka nie posiadała i bardzo się ucieszyła :) polecam taki prezent dla miłośniczek zapachów do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysl na prezent jak i na post ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku mega prezent jak się do kogoś idzie na jakąś imprezkę :))) super:D lepiej znajdz mi prezent dla mojego narzeczonego konczy 30 lat za tydzien a ja nawet pomysłu nie mam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, to już poważna sprawa :)) to zależy co lubi. Jaki masz przeznaczony budżet i czy chcesz żeby to było coś wow, czy raczej stonowanego ;) jeśli chcesz to napisz na e-maila : roxanne1453@gmail.com :)

      Usuń
  5. nie pomyślałabym, że szkatułka z herbatkami to taki fajny prezent!
    super się prezentuje ta szkatułka i jej zawartość :)

    OdpowiedzUsuń