niedziela, 14 września 2014

Korektory, kamuflaże, rozświetlacze...

Dzisiaj będzie troszkę o tym jak pozbyć się sińców pod oczami, zakryć niechcianego przyjaciela czy też ładnie rozświetlić buźkę, aby wyglądała na bardzo perfekcyjną, wypoczętą i zdrową. 


_______________________________________

Zacznę może od korektora do zadań specjalnych. U mnie jest to NYX HD Photogenic Concealer. Mam go w dwóch odcieniach CW02 i CW04. Jeśli chodzi o kolor to ciemniejszy służył mi pod oczy latem, teraz używam tego jaśniejszego, a ciemnym zakrywam niedoskonałości.
Trwałość jest powalająca. Korektor się nie ściera, nie zbiera, dobrze przypudrowany wygląda perfekcyjnie przed cały dzień. Jeśli chodzi o niedoskonałości to radzi sobie równie fajnie. 'Grubsze' wypryski nieco wysusza, ale przebarwienia zakrywa cudnie. 
Gramatura produktu to 3g, czas na zużycie to 6 miesięcy, co jest do wykonania. Kolorystyka szeroka, jest aż sześć odcieni. Z tej serii są również korektory zielone i fioletowe. Cena 29,99 w Douglas. 

Korektory zaraz po nałożeniu.

 I tuż po zaschnięciu.

______________________________________________

Zostając przy korektorach na tapetę bierzemy poczwórna paletkę firmy So Susan. Kompletnie nie znam tej marki. Korektory znajdowały się w sierpniowym pudełku beGLOSSY <klik>. Kolorystyka fajna, myślałam, że ten ostatni kolor będzie bardzo ciemny ale na lato okej. Jak widzicie trzeci odcień zlewa się idealnie z moją skórą z czego jestem nawet zadowolona. Ta paletka ma dwa minusy, ale za to poważne. Cena i konsystencja. Cena za 4g to aż 86 zł ! Normalnie z kosmosu wzięta, bo drugi minus czyli konsystencja bardzo mi nie odpowiada. Jest ona strasznie tępa, a co za tym idzie korektory szybko znikają z twarzy. Żeby nabrać palcem trzeba długo rozpracowywać produkt, syntetyczny pędzel radzi sobie lepiej ale dużo produktu zostaje na nim.. Czyli ogólnie nie polecam.



______________________________________

Kolejny gagatek to kamuflaż w kremie z Paese. Krycie jest dość mocne, szczerze mówiąc rzadko go używam bo daje bardzo suchy efekt na twarzy. Mam wrażenie, że mnie zapycha bo konsystencja jest dość gęsta, zbita. Cena moim zdaniem wysoka, kosztuje ok. 29 zł. Jeśli ktoś potrzebuje mocnego krycia to szczerze polecam, tym produktem uzyskacie zamierzony efekt. 



_________________________________________

Na sam koniec zostawiłam, korektor rozświetlający L'Oreal Lumi Magique. Dość popularny korektor rozświetlający. Pod oczy jest genialny. Nie jest ciężki, nie zasycha tak mocno jak wyżej opisany korektor z NYX'a. Daje bardziej delikatniejszy efekt, przepięknie odbija światło, skóra wygląda na zdrową i promienną. Jestem na tak! Cena ok. 45zł za 2,5 ml. ja kupiłam na promocji -40% w Rossmanie za ok. 25 zł. 




A jaki jest Wasz ulubieniec do zadań specjalnych ? :)

9 komentarzy:

  1. moim ulubiencem jest bezkonkurencyjny kamuflaz Catrice, ale pod oczy jest faktycznie za ciezki :( ale na niedoskonalosci jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o nim dużo, muszę wypróbować :)

      Usuń
    2. naprawdę polecam, cena ok 13 zł a efekt super i mega wydajny :) minusem może być mały wybór kolorów - tylko 3, ale mam nadzieję, że jakiś będzie Ci pasować :) ja mam dwójkę i ma fajny, zółtawy odcień, więc na zaczerwienienia super :)

      Usuń
  2. Ja obecnie posiadam korektor rozświetlający z Avonu, ale rzadko go używam. Z twojej kolekcji skusiłabym się na ten z Loreal'a o ile wyłapię go na promocji w Rossmanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknij może na allegro, albo jakieś drogerie internetowe czy nie ma promocji :) nie wiadomo kiedy w Rossmanie jakaś będzie :(

      Usuń
  3. Musze pomyslec nad zakupem tego korektora loreal: )jeszcze kuszą mnie te z nyxa: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Na korektor z L'Oreal bym się skusiła! Właśnie szukam czegoś pod oczy rozświetlającego i zastanawiam się między L'Oreal a Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam korektorów o których wspominasz. Moim ulubieńcem jest Mac Pro Longwear. Ale ten z L'Oreal mnie od jakiegoś czasu kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam w planach zakup korektora Lumi, ale w sumie ten z Nyxa też prezentuje się fajnie i ten blady kolor pasowałby mi ;)

    OdpowiedzUsuń