czwartek, 21 sierpnia 2014

beGLOSSY, Letnie ORZEŹWIENIE!

Końcówka sierpnia nas nie rozpieszcza. Pogoda za oknem przypomina mi typową aurę dla połowy października. Temperatura na termometrze sięga jedynie piętnastu kresek, a bez kaloszy i parasola lepiej z domu nie wychodzić. Chciałoby się zrobić kubek gorącej herbaty i zaszyć się pod kocykiem z ciekawą książką. Ale wczorajsza wizyta kuriera podsunęła mi lepszy pomysł na spędzenie tego ponurego popołudnia. Przez wczorajszy brak czasu przesyłka czekała do dziś. Po ujrzeniu samego opakowania paczuszki zaskoczenia nie było, natomiast pojawiło się dopiero po otwarciu i ujrzeniu jego, jakże cudownej zawartości.
Tak, tak dzisiaj przychodzę do Was z jakże słynnym i lubianym przez tysiące, a nawet miliony kobiet pudełkiem beGLOSSY. Nie miałam serca otworzyć pudełka sama, zanim chwyciłam za pudełko to w moich rękach był już aparat.

 Zaczynamy!


Już opakowanie przewozowe mówi nam co na nas czeka w środku - świetna sprawa! 


 Otwieramy...


...już coś widać...


...no i jest! Na sam początek ukazał się magazyn beGLOSSY.


Świetna 'soczysta' okładka. A środek jeszcze bardziej zadowalający bo...


...Zmalowana zmalowała dla nas make up :) 


Naszym oczom ukazuje się piękne pomarańczowe pudełeczko. Swoją drogą bardzo wakacyjny klimat, czego dziś nam niezmiernie brakuje.


Jak to pudełko pięknie pachnie! Zaraz mi wykręci nos! Coś cudownego czujemy otwierając górną część. W całym pokoju unosi się zapach świeżych, soczystych pomarańczy. Ach!


No i widzimy tytuł limitowanego pudełeczka. 
"Letnie orzeźwienie" wraz z cytrusowym zapach przenoszą nad do ciepłej, słonecznej Hiszpanii 
(ach chciałoby sie;)


Zaglądamy do środka...


...otwieranie nie jest wskazane dla niecierpliwych osób...


No i jest! Co my tu mamy...


Pierwszy produkt, który wpadł mi w ręce to oczywiście coś z kolorówki.
SO SUSAN COSMETICS Concealer Quad
Zestaw korektorów w czterech odcieniach, które perfekcyjnie ukryją przebarwienia i drobne niedoskonałości cery, a także zatuszują cienie pod oczami.
Za 4g produktu płacimy 86zł.
Kolory są fajne, konsystencja też. Mam wrażenie, że pachnie on pomarańczami, ale to jednak samo pudełeczko, a nie ten produkt :D


Kolory mi się bardzo podobają! Myślę, że pojawi się coś więcej na temat tego produktu.


Kolejny produkt to: YU-BE Moisturising skin cream
Krem nawilżający na bazie gliceryny, wzbogacony w wit. E, B2 i kamforę. Doskonale nawilża skórę. 
Zgadzam się, nawilżanie świetne, jest dość tłusty i mocno czuć kamforę. 
Za 33g płacimy 48zł / PRÓBKA 15ml


Kolejny produkt, który wpadł w moje ręce to balsam do ust - JOANNA, balsam do suchych miejsc 3w1
Dzięki połączeniu masła pomarańczowego i masła shea z wit. E skutecznie odżywia i pielęgnuje sucha skórę.
Za 15ml płacimy 6 zł - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

Zdecydowanie produkt dla mnie. Jestem bardzo z niego zadowolona, śmiem twierdzić, że będzie to mój wielofunkcyjny produkt 'do torebki'. 

Zobaczcie jak pudełeczko jest wypełnione po brzegi! 


No i mamy kolejny balsam w mini wersji. 
ORGANIQUE - balsam do ust, pomarańczowy sorbet
Bogata receptura została skomponowana z naturalnych olejków roślinnych i wosków. Produkt zmiękcza i natłuszcza, poprawia nawilżenie i przywraca komfort skórze. 
Za 8g produktu zapłacimy 29,90 zł - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY




 Mimo dwóch podobnych produktów, jestem zadowolona również z tego. Różnica między nimi jest niewyczuwalna, jedynie zapach balsamu z Organique jest delikatniejszy - dla mnie na +.


NAILS INC. Matowy Top Coat
Nadaje natychmiastowy efekt matowych paznokci. Wystarczy nanieść jedną warstwę na płytkę pomalowaną kolorowym lakierem, by otrzymać modne, matowe wykończenie.
Za 10ml produktu zapłacimy 56zł - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 

Osobiście nie przepadam za matowymi lakierami, ten Top Coat trafi w ręce mamy, albo znajdę jakąś inną opcję oddania... :)


CASHMERE ILUMINATOR - rozświetlający krem liftingujący
Bomba witaminowa dla osób o szarej, matowej i zmęczonej cerze, żyjących w szybkim tempie i narażonych na stres. Polecany jako regenerująca kuracja dla skóry wysuszonej.
Za 30ml zapłacimy 35,99zł - PRÓBKA 15ml

Krem również nie dla mnie, trafi w ręce mamusi. Mam dopiero 20 lat i jeszcze nie chcę stosować takich kremów, jak na razie nie będę nic zmieniać w swojej pielęgnacji. 


I już przedostatni produkt:
IWOSTIN SENSITIA żel do mycia hypoalergiczny
Dzięki zawartości łagodnych substancji myjących delikatnie oczyszcza skórę twarzy i ciała. Zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry, przywracając jej miękkość i gładkość.
Za 200ml zapłacimy 33,50zł - PRÓBKA 100ml

Żel do mycia twarzy zawsze na TAK. Aktualnie na wykończeniu mam swój z Mary Kay, więc chętnie przetestuję ten. Mimo skóry trądzikowej wystrzegam się żeli oczyszczających przeznaczonych do takiej skóry, więc ten z Iwostin powinien być odpowiedni.


Ostatni już produkt to: ORGANIQUE mydło glicerynowe - pomarańcza z chili
Mydło na bazie najwyższej jakości roślinnej gliceryny, wytwarzane ręcznie, według tradycyjnych receptur.
Za 100g zapłacimy 14,90zł - PRÓBKA 50g 

No i mamy sprawcę całego zamieszania! Ten przepiękny zapach który unosi się z pudełka to zasługa tego mydełka. Pachnie przepięknie, już za sam zapach jest moim ulubieńcem! 
Nie miałam okazji stosować takiego mydełka, widziałam je kiedyś ale nie mogłam się przekonać. Na pewno jeszcze dziś je przetestuje.


Z pudełeczka jestem bardzo zadowolona, zdecydowanie moimi ulubionymi produktami są balsamy nawilżające oraz mydełko. Jestem bardzo ciekawa czwórki korektorów i żelu do mycia twarzy. Jeśli będą warte uwagi, na pewno o nich usłyszycie. 

10 komentarzy:

  1. Świetna jest ta paczuszka, chodź jeśli mam być szczera nie znam tej firmy. Ciekawy blog obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Świetna paczuszka :) muszę się w końcu zebrać w sobie i kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sobie wyobrażam jak musiało pachnieć po otwarciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełeczko, byłabym bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do zakupu :) ja zamówiłam przed premierą, jak czekasz to nie wiesz co dostaniesz i to jest w tym wszystkim najlepsze :D

      Usuń